Kakashi Sensei Cüzdan Yapımı


Merhaba arkadaşlar bu gün sizlerle Kakashi cüzdan yapımını öğreneceğiz.Öncelikle  bu fikri ve kalıbını bir Youtube kanalında gördüm.Videoyu yazının altına ekleyeceğim oradan yapım aşamasını detaylı bir şekilde izleyebilirsiniz.Cüzdan yapımı için biraz el becerisi ve sabır gerekiyor baştan söylemesi.Hazırsanız malzemelere bakalım.

Ø  Kakashi’nin saçı için gri veya beyaz keçe (Ben griye yakın açık mavi  bir ton kullandım.)
Ø  Yüzü için ten rengi keçe
Ø  Gözleri ve maskesi için lacivert keçe
Ø  Alın koruyucu için siyah kumaş
Ø  Keçenin renklerine uygun ip ve iğne
Ø  Keçeli kalem
Ø  Silikon tabancası(Her hangi bir yapıştırıcıda olur.)
Ø  Fermuar
Ø  Kalıbın çıktısı
Ø  Makas
Ø  Toplu iğne


Öncelikle altta verdiğim linkten kalıbın çıktısını alıp kalıpta belirtilen yerlerden kesin.Daha sonra kalıpları uygun keçelerin üstüne yerleştirerek dikkatlice kesin.Ben öncelikle fermuarı dikme işlemini yaptım.Size de öyle yapmanızı öneririm.Fermuarı dikkatlice dikip bir cüzdan elde ettiğimizde geriye cüzdanı Kakashi’ye benzetmek kaldı.Öncelikle maskesini silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım kulak detayını isterseniz dikerken , isterseniz de sonrada silikonla tutturabilirsiniz.Ben dikerken unuttuğum için silikonla sonradan ekledim.Bence eklenmeye de bilinir.


Daha sonra alın bandı için siyah kumaşı uygun boyutlarda kesiyoruz.Arkadan bağlanacağı için biraz uzun bırakmanızı daha iyi olur.Daha sonra bir gözünü kapayacak şekilde bağlayıp,  yanlardan silikonla sağlamlaştırıp , alın bandını arkadan bağladım. Saç için kullandığım keçeye Konaha simgesini keçeli kalemle çizim yapıştırdım. En son göz detayı kaldı. Onu da uygun şekilde kalıptaki gibi tutturdum.İşte cüzdanımız hazır.Ben cüzdanı yaparken annemden ve onun dikiş makinesinden yardım aldım. Size de tavsiyem bu işlerden anlayan birinden yardım almanız.Birazcık yardımın kimseye zararı dokunmaz değil mi:)Bu cüzdanla ne yapacağınız size kalmış.İster bozuk paranızı koyun , ister kulaklıklarınızı. İsterseniz kalıbı büyütüp veya küçülterek farklı boyutlarda da yapabilirsiniz.

Yardımları için S.Y. Teşekkür Ederiz.


Kalıbı indirmek için Buraya Tıklayınız.





2 yorum:

Yorumunuz için teşekkürler.:)

Copyright Gosuke © 2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.