Animeli Buzdolabı Süsü

  


Merhaba arkadaşlar bu gün sizlerle animeli veya sevdiğiniz dizi , film karakterlerinin olduğu buzdolabı süsleri yapımını anlatacağım.Eğer elinizde renkli çıktı alabileceğiniz bir imkan varsa yapımı oldukça basit.Hazırsanız malzemelere bakalım:)


Ø  Sevdiğiniz karakterlerin renkli veya renksiz çıktıları
Ø  Yapıştırıcı
Ø  Koli bandı
Ø  Magnet
  Öncelikle magnetinizin  boyutlarına uygun olarak çıktı yaptığınız resmi kesip, yapıştırıcı ile yapıştırın.Burada dikkat etmeniz gereken yapışkanın çok sulu olmaması .Bir süre sonra çıktı yaptığınız resmin rengi solmaya yada kararmaya başlıyor. Magnet için ben, mağazaların tanıtım amaçlı dağıttığı magnetleri kullandım .
Sizde eğer bu magnetleri kullanacaksanız üstündeki etiketi,  magnetten ayırmanızı tavsiye ederim. Yoksa yazılar üsten belli olabiliyor.Son olarak da sağlam olması için koli bandıyla resim olan tarafın üstünden dikkatlice geçin.Hava baloncuğu olmamasına dikkat edin. Magnetiniz hazır. Açıkçası ben  buzdolabında kullanmaya kıyamadım. Sizde benim gibiyseniz ve imkanınız varsa odanıza demirden bir pano asıp kullanmanızı tavsiye ederim.Eğer denerseniz bizimle paylaşmayı da unutmayın:)


Karakter çizimleri için A.T.Yıldız’a Teşekkür ederiz.:)



2 yorum:

Yorumunuz için teşekkürler.:)

Copyright Gosuke © 2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.