Naruto Konaha Alın Bandı


Naruto animesini izleyen herkeste hemen hemen bir ninja olma istediği uyanıyor. (En azında benim için öyle oldu. :) Bugün ninja olmak isteyen adaylar için Konoha alın bandı yapımını anlatmaya karar verdim. Öncelikle fikir tamamıyla bana ait değil. Youtube' dan izlediğim bir kaç videoda bu fikri buldum ve üstüne bir kaç şey de ben ekledim.:) İsterseniz malzemelere göz atalım.


Ø  Siyah veya lacivert kumaş(Biraz sert olursa daha iyi olabilir.)
Ø  Alüminyum folyo
Ø  Koli Bandı
Ø  Siyah keçeli kalem
Ø  Silikon tabancası
Ø  Kalın karton
Ø  Makas
Ø  Açı ölçer ve cetvel
Ø  İğne
Ø  ip



Öncelikle kumaşımızı istediğimiz uzunluk ve anlımıza göre gereken genişlikte kesiyoruz. Ben yanlarını güzel durması için overlokla geçtim. Böyle bir imkanınız yoksa onun yerine kumaşı biraz daha geniş kesip, birer santim içeriye kıvırarak dikebilirsiniz. Böylece kumaşın iplikleri çıkmaz.


Daha sonra kestiğiniz kumaşın boyutlarına uygun olarak, cetvel ve açı ölçer yardımıyla yanları oval bir dikdörtgen kesin. Daha sonra bu kartonu, alüminyum folyoyu kırıştırmadan kaplayın. Üstüne keçeli siyah kalemle ister Konaha'nın  ister başka bir köyün simgesini çizin. Keçeli kalem alüminyum folyonun üstünde durmayacağı için koli bandıyla, çizdiğiniz simgenin üstünü kaplayın.


Geriye yaptığınız kartonu kumaşla birleştirmek kaldı. Onun içinde silikon tabancasıyla kartonu, kumaşa yapıştırın ve rahat  kıvrılması için kartonu elinizle şekillendirin .



İşte alın bandınız hazır. İsterseniz onun yerine 頑張れ (Ganbare) gibi motive  edici sözler de yazabilirsiniz. Sınav zamanı size cesaretlendirir.


Kumaş yerine kalın siyah lastik kullanırsanız kumaştan daha düzgün durur. Hinata gibi boynunuza asabilirsiniz ya da Sakura gibi saç bandı olarak kullanabilirsiniz .Tebrikler artık ninja olmaya bir adım daha yaklaştınız.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.:)

Copyright Gosuke © 2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.