Yeni Yıl Kartı


Merhaba arkadaşlar.
Bugün sizlere  yeni yıl kartı yapımını anlatacağım. Sadece yeni yıl kartı olarak düşünmeyin. Arkadaşlarınıza doğum günü kartı veya hasta olan dostlarınıza geçmiş olsun kartı olarak da hediye edebilirsiniz. İsterseniz masa üstü süsü olarak da çalışma masalarınızı süsleyebilirsiniz.
  

Kullanacağınız malzemeler sizin hayal gücünüze ve zevkinize kalmış. Yapmanız gereken ilk şey sevdiğiniz anime veya dizi karakterlerinin resmini (kendi resminiz de olabilir) kalın bir karton veya kalın çıktı kağıdına çıktısını almak. Resimleri clipart formatında almanızı öneririm daha güzel sonuçlar elde edeceksiniz. Daha sonra  resimleri dibinden değil de beyaz kısım biraz gözükecek şekilde kesin.     


Sıra üç boyutlu kağıdı hazırlamaya geldi. Ben yukarıdaki ölçülere göre kestim. Siz de istediğiniz uzunluk ve genişlikte kesin. Daha sonra çift taraflı bantla resimleri sabitleyin. Uhu da kullanabilirsiniz ancak bant daha sağlam tutacaktır.


Daha sonra ben ön yüzüne kraft kağıdı yapıştırdım. İsterseniz siz renkli kağıtta yapıştırabilirsiniz. Kağıt kesiciyle kar taneleri yaptım ve sevimli bir resimle ön yüzünü süsledim.
                                       

Yeni yıl kartımız hazır. Yabancı dostlarınıza el yapımı kartınızı göndererek onları mutlu edebilirsiniz. Sevdiğiniz dostlarınız fotoğraflarını kullanarak kişisel kartlar yaparsanız çok daha güzel olacaktır.
Herkese güzel bir yıl diliyorum.
Umarım yeni yıl da bizi takip ederek desteklemeye devam edersiniz.


Clipart indirebileceğiniz site için buraya tıklayın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.:)

Copyright Gosuke © 2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.