Hayaller Ülkesi Japonya

          Sayfa Sayısı: 208

         Baskı Yılı: 2007
      Yayınevi: Erko

Bu gün üniversite 1. Sınıfta okuduğum ve çok yararlı bulduğum bir kitabı tanıtmak istiyorum. Japonya meraklıları bu tarafaJ ‘’Hayaller Ülkesi Japonya’’ Petek Kitamura tarafından yazılmış Japonya hakkında derinlemesine bilgiler içeren bir kitap. Japon yemeklerinden, geleneksel oyunlara, kadınların toplum içindeki yerinden, Özel gün ve festivallere kadar pek çok konuda merak ettiğiniz sorulara cevap veriyor. Kitapta birkaç Japon yemeği tarifi de mevcut. 

Açıkçası ben bir kaç tarifi denedim fakat istediğim tada ulaşamadım. Kitabın eksi yönü yazım tarihinin biraz eski olması. Bunun dışında benim dikkatimi çeken eksi bir yönü yoktu. Yazar sağdan soldan duyduğu bilgilerden ziyade gidip gördüğü şeyleri yazmış bu yüzden daha etkili olduğunu söyleyebilirim. Yazım tarzı da çok sıkmıyor. Baş sayfalarında Günümüz Japonya'sı ve geçmiş Japonya hakkında bilgiler de bulabilirsiniz.Japonya meraklılarının kütüphanesinde mutlaka olması gereken kitaplardan biri.:)
Kitabı satın almak için Buraya Tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.:)

Copyright Gosuke © 2016. Blogger tarafından desteklenmektedir.